att orka eller inte orka

Ni vet känslan när man tror att man inte duger för nån eller allt man gör går bara fel, ni känner alla igen det, de vet ja. Igår var en av de bästa dagarna i mitt liv på en jätte lång tid, är så obeskrivligt glad. 

Har dessutom funderat mer och mer på denhär nya bloggen eller varför jag egentligen startade den? Har tänkt köra på typ den idén att typ skriva av mej skriva vad jag gör, tankar och om träning som är en stor passion för mej i livet, haha, passion. Vilket ord. Men mjo nu den vecka som kommer nu måste jag skärpa mej fö de e ju faktiskt roligt att läsa min egen blogg. Ja vet och ni vet de själva också hur roligt det är att gå igenom alla sina gamla inlägg om och om igen, ni kan ju se på min förra blogg eller har ju den fortfarande, hur aktiv jag sen är så de är ju faktiskt en annan sak.
Okej bra ronja, snart mer puss o hej leverpastej
Joo jag drogar den igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0