Ronja Jansdotter Kurtén

Okej intressant för er att veta lite fakta om mej va:)
Ja e Ronja den coola Kurtén, bor med min mamma min mammas sambo och min Gurka, jo min hund heter faktiskt så. Min pappa chillar i sitt eget hem och min bror Robin den starka bor i åbo o festar på bara. yepp typ min familj xd
Jag e 163 cm lång och väger som en normal människa gör, älskar träning mer än allt annat de e min drog, ni som känner mej vet de, kan tillochme bli överdrivet ibland joo jag vet, men ja e typ gift me gymmet, haha lol.
HAr ni coola frågor så fråga bara, men nu hejssan hoppsan jag ska sova nu för att vara fit fot fight imoron på moronspinningen asså väckarklockan e ställd på 5.09 så före de hinner jag sova skönhetssömn :)
auf wiedersehen :))
ojj ja kanske glömde att säga att fotboll är också bäst, haha snygg bild va xd joo den är ganska gammal men ni får nöja er me den för nu ska ja sova pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0